 |
|
Som dirigent blev valgt Jørgen, der kunne konstatere, at indbydelsen til generalforsamlingen var sendt ud efter klubbens vedtægter.
|
Opstart/Generalforsamling søndag den 07.03.2010 kl. 10.00. 25 håbefulde rytter mødte op til rundstykker og kaffe. Der var godt fremmøde til tirsdag/torsdag træningen. Søndage var rigtig god med næsten alle medlemmer, så det var utroligt dejligt at komme til træning. Alle var glade og positive til udfordringerne på landevejene i det midt- og vestjyske. Løbene rundt omkring i Danmark indfandt sig allerede med start i april måned. Dem var vi godt repræsenteret i. Vi kunne endda præge løbene hen over sæsonen, bare super godt. Men vi undgik ikke de grimme styrt. Håber vi slipper for flere i år. Vores løb, som blev afviklet torsdag den 27.05. for 4. gang som et aftenløb, hvor der ikke mødte mange rytter op, så det var rigtigt skidt. Cederdorffløbet fik vi hjem på egen hænder. Løbet blev på en ny rundstrækning ved Tvis, det indebar at 13 hold mødte op en kold efterårsdag i september. Der blev lavet nyt cykeltøj til 2011 sæson, samt en tur til Frankrig, der skal løbe af stablen i uge 22. Afslutningen var som den plejede at være, rigtig hyggeligt med enkeltstart om eftermiddagen i godt vejr, bøf og bowl om aftenen med efterfølgende bytur for nogle af rytterne. Så alt i alt en god sæson. Håber at 2011 kan blive lige så god, den kan næsten ikke blive ringere med alle disse positive, der er til stede her i dag. Godt gået venner.
|
Budget for 2011. Regnskab ikke godkendt af egen revisor pga. sygdom, men af MGU’s revisor. (Dårlig kopi, så forbehold for fejl i beløbene)
Balance Resultatopgørelse for året 2010.
Indtægter |
|
|
Udgifter |
|
|
1011 |
Kontingent |
8150,00 |
3613 |
Administrative omk. |
120,00 |
1041 |
Arrangementer |
5900,00 |
3672 |
Hald leje |
17100,00 |
1051 |
Sponsor |
5247,00 |
3631 |
Arrangementer |
10100,00 |
1080 |
Renteindtægter |
37,73 |
3641 |
Møder |
1523,00 |
1032 |
Tilskud Hovedafd. |
6117,00 |
3651 |
Kontorhold |
752,00 |
1050 |
Salg, Cykeltøj |
6900 |
3661 |
Kontingent Hovedafd. |
525,00 |
1021 |
Ho.Kom Tilskud |
14222,00 |
3663 |
Klubafgift DCU |
|
SUM |
|
|
SUM |
|
|
Indtægter i alt |
|
46537,73 |
Udgifter i alt |
|
31715,46 |
Resultat, Årets nettoresultat udgør |
|
|
|
|
14855,27 |
Aktiver |
|
|
6000 |
Egenkapital primo |
30257,80 |
5000 |
Indestående i vestjysk bank |
51193,07 |
6001 |
Årets Over/underskud |
14855,27 |
|
|
|
6004 |
Egenkapital ultimo |
51143,07 |
|
Kontigent for 2012 blev fastlagt til kr. 300,-.
|
Indtægter |
|
Udgifter |
|
Kontingent 45 prs. |
13500,00 |
Tøj |
46400,00 |
Sponsor |
3000,00 |
Gaver / Møder |
1000,00 |
Reklamer |
0,00 |
Afslutningsfest |
5000,00 |
Egne Løb |
2000,00 |
Sommerfest |
2000,00 |
HTH Løbet |
5000,00 |
Generalforsamling |
1000,00 |
Tøj Salg |
38200,00 |
Løb |
2000,00 |
Renter |
400,00 |
Kontingent MGU 45prs. |
2250,00 |
Salg gl. tøj |
1600,00 |
Biler til Frankrig |
12500,00 |
Tøj Lager |
8200,00 |
DCU |
350,00 |
|
Der er ingen indkommende forslag
|
Jesper modtog genvalg. Bjarne ønskede at trække sig. I stedet for ham blev valgt Christian.
|
Som suppleanter blev valgt Kaj og Peter.
|
Bjarne blev revisor og Kaj suppleant.
|
Til sidst blev der drøftet forskellige ting. Bl.a at vi helst skal finde ti mand eller kvinder til at hjælpe, når der afholdes HTH løbet. Vi kan også trække på løbeklubben, men så mister vi også penge. Der blev også drøftet pengene til bilerne, som nogle syntes var en stor udgift. Til sidst gik det over i almindelig hyggesnak og Jørgen valgte at hæve mødet.
De 17 fremmødte, der hjalp med at rydde op, kunne konstatere, at der i hvert fald var rundstykker nok. Håber på lidt flere fremmødte til næste år.
Træningen er gået i gang så småt. Så vi ses derude.
|
|
|
|